Nepřetržitý nouzový dispečink 24/7

Vstup pro klienty

Uživatel:
Heslo:
03.03.2017
Nechte si posílat údaje pro placení daně z nemovitých věcí do Vaší e-mailové schránky

Proč?
Nebudete mít starost, jestli Vám bude včas doručena složenka.
Vždy budete mít údaje pro placení daně z nemovitých věcí u sebe ve své e-mailové schránce, ať jste kdekoli. Když zapomenete zaplatit daň z nemovitých věcí, správce daně Vám zašle upozornění na e-mail. Budete moci zaplatit daň z nemovitých věcí pomocí QR kódu v pohodlí Vašeho domova.
 

Kdo může tuto službu využít?
Poplatník daně z nemovitých věcí, který nemá zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO.
Poplatník daně z nemovitých věcí - právnická osoba, která nemá zřízenu datovou schránku.
 

Jak na to?
1) Vyplníte Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.
Formulář najdete na podatelnách finančních úřadůnebo na www.financnisprava.cz pod záložkou daňové tiskopisy.
2) Tuto žádost doručíte finančnímu úřadu, u kterého jste poplatníkem daně z nemovitých věcí.

Přihlášení k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail na zdaňovací období roku 2017 je možné do 15. března 2017. Poplatníkům, přihlášeným
k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem, nebude zaslána složenka.

Sudoměřská 1243/25, Praha 3, PSČ 130 00
+420 222 713 530    info@prosper-as.cz